The Sims 2: Pets
The Sims 2 pozostaje popularną i trudną do opisania grą strategiczną, która pozwala kontrolować życie małych ludzi komputerowych w domu, który dla nich budujesz, ponieważ kochają, starzeją się, mają rodziny, ścigają swoje marzenia i czasami używają nocnik. Seria znana jest z oferowania zany humoru, kolorowej grafiki, bełkotliwego języka, który mówią jego „sim” (znany jako „simlish”), wesołej muzyki i licznych pakietów ekspansji detalicznej. A ostatnia ekspansja, The Sims 2: Pets, nie zrywa z tradycją, że tak powiem. Dodaje do gry The Sims 2 domowe psy, koty, ptaki i gryzonie, a także mnóstwo nowych przedmiotów. Jeśli nie byłeś już fanem tej serii, wydaje się wątpliwe, czy Zwierzęta zmienią zdanie, ale ekspansja nadal zawiera mnóstwo treści, które z pewnością zainteresują doświadczonych graczy, którzy chcą dodać więcej do swoich Simów 2 w sposób mogą.
Zwierzęta domowe są zupełnie nowymi członkami rodziny, chociaż chomiki i ptaki zazwyczaj pozostają w klatkach. W przypadku tych mniejszych zwierząt domowych można je karmić; bawić się z nimi, aby dać swoim Simom pewien kontakt społeczny; aw przypadku ptaków naucz ich rozmawiać, aby poprawić swoją charyzmę. Psy i koty mogą być o wiele bardziej interesujące. Możesz tworzyć kły i koty z wielu różnych ras i masz mnóstwo różnych opcji dostosowywania, które pozwalają ci wybrać rozmiar, wiek, różne rodzaje uszu, wzory kolorów futra, a nawet niektóre drobne zwierzaki, takie jak obroże. Możesz także określić osobowość swojego zwierzaka, na przykład czy twoje zwierzę jest przyjazne, czy ubrane, schludne lub niechlujne i szybko nauczy się nowych sztuczek lub nieco wolniej w losowaniu. Jeśli te ostatnie zdania cię ekscytują, jest duża szansa, że The Sims 2: Pets jest dla ciebie.
To dlatego, że zwierzęta – w każdym razie psy i koty – funkcjonują jak ograniczone osoby w grze. Nie możesz przejąć bezpośredniej kontroli nad psami i kotami, ale możesz nauczyć ich nowych umiejętności (sztuczki dla zwierząt domowych), spędzając godziny wirtualne (co odpowiada kilku minutom czasu rzeczywistego), ćwicząc je, dopóki nie nauczą się usiąść, wstrząsnąć ręce i przewróć się. System ten jest podobny do tego, w jaki sposób można poprawić sprzedaż swoich Simów, wydając wielokrotnie wirtualne godziny na treningi takie jak charyzma, naprawa i czyszczenie. Możesz korzystać z interakcji z nimi, aby spełnić potrzeby społeczne swoich Simów (więc tak, możesz grać jako „szalona kotka”, która kojarzy się tylko z jej domowymi kotami), tak jak możesz z żyjącymi członkami rodziny. Możesz nawet wysyłać swoje zwierzęta na różne ścieżki kariery. Jeśli chcesz, możesz sprawić, by Fido wykonywał ekscytującą karierę w showbiznesie, i tak jak w oryginalnych grach Sims, w Zwierzęta domowe coraz przyjemniejszy samochód będzie podnosił się do domu twojego Sima, aby podnieść je, gdy się wspinają zawodową drabinę i wygrzewajcie ją godzinami, aż wrócą do domu później tego dnia, z wypłatą uczciwej do dobroci. Te nowe opcje otwierają nieco inną drogę rozgrywki niż posiadanie kolejnego współlokatora.
Koty i psy mogą również wchodzić w interakcje ze sobą i na podstawie osobowości, którą im dałeś, mogą wdawać się w bójki ze zwierzętami sąsiadów lub zaprzyjaźnić się z nimi, nawet do tego stopnia, że budują związek, który prowadzi do nowy miot szczeniąt lub kociąt. W międzyczasie, jeśli dbasz o wartość nieruchomości twojego domu, twoje psy i koty są zawsze w toku, ponieważ musisz ciągle łapać nawet najlepiej zachowane zwierzęta domowe w akcie niszczenia mebli, kopania podwórka lub odciążania się w domu, aby można ich było zbesztać – co uczy ich, aby nie robić takich rzeczy. (Alternatywnie, jeśli chcesz, możesz spróbować wyhodować największego szarpnięcia kota lub psa w SimCity, wielokrotnie chwaląc swojego zwierzaka za niszczące zachowanie, a następnie odwracając go od śródmieścia.) Tak czy inaczej, wzorowanie zachowań swoich zwierząt jest zaskakujące Konsumpcja i nie zawsze wygoda – jeśli chcesz mieć grzecznego zwierzaka, musisz zawsze mieć go na oku i ciągle rzucać to, co robisz, aby rzucić się na niego i skarcić lub pochwalić – i gdy już tam dotrzesz , faktycznie dając Twojemu zwierzakowi, że informacja zwrotna też zajmuje trochę czasu. Wydaje się również, że zajmuje to trochę czasu, zanim ciągłe karanie lub pochwalanie pochłania nawet najjaśniejsze zwierzęta … i jeśli zdecydujesz się, aby któryś z twoich simów podjął pracę lub wysłał ci zwierzaka do pracy, to znaczy mniej czasu dla twoich symsów na wspólne uczenie swoich zwierząt.
To jest główny problem ze sposobem, w jaki koty i psy pracują w grze – próba stworzenia idealnego zwierzaka, a nawet przyzwoitego, jest trudna do zaplanowania w tętniącym życiem świecie The Sims 2, gdzie twoje simy również próbują wcielać się w świat pracy, budować własne punkty umiejętności, realizować swoje cele życiowe i życiowe oraz dbać o własne potrzeby żywności, odpoczynku i interakcji społecznych. Nie ma to nic wspólnego z innymi funkcjami gry Sims 2 Expansions, takimi jak system wpływów Uniwersytetu, klub nocny Outline Group i system randkowy czy system Open-your-own firmy Open for Business. Jeśli będziesz starał się realizować dowolne lub wszystkie te style rozgrywki, po prostu nałożą na ciebie jeszcze więcej ograniczeń czasowych między tobą a opieką i rozwojem twojego zwierzaka. Możesz spróbować podwoić liczbę zwierząt domowych lub członków rodziny i mikromanażować każdą kartę SIM, a doświadczeni gracze Sims 2 mogą uznać to podejście za najtrudniejsze wyzwanie – żonglerka domem, grupa kumpli, stała dziewczyna, rozwijający się domowy biznes i szczęśliwy pies czy kot. Większość innych graczy prawdopodobnie będzie mieć problemy z nadążaniem za sprzecznymi potrzebami ich symulacji i zwierząt domowych, które są wymagające i wymagają oddzielnych bloków czasu w danym wirtualnym dniu.
W przeciwnym razie, rozszerzenie dodaje kilka nowych utworów muzycznych, które pasują idealnie do gry, wraz z dobrze dobranymi odgłosami zwierząt (szczekanie psów, mruczenie kotów itd.), Które są tak samo wyraziste jak wciąż żywy bełkot ” „język, którego używamy do komunikowania się ze sobą, a teraz do gruchania i krytykowania ich przyjaciół zwierząt. Podczas gdy ekspansja nie dodaje nowego zestawu „losów” poza domem, obszary poza domem, które simy mogą odwiedzać przez wywołanie taksówki, dodaje mnóstwo nowych obiektów zarówno dla partii, jak i dla zwierząt domowych. – sklepowe stoisko, jeśli posiadasz Open for Business; artykuły dla zwierząt domowych, w tym drapaki, zabawki do gryzienia dla psów, woliery i tym podobne; plus nowe artykuły gospodarstwa domowego. Nowe dodatki wyglądają dobrze i wydają się pasować do kolorowego, a może nawet nowatorskiego wyglądu The Sims 2.
Mimo że dodaje on do oryginalnej gry całkiem nowy fragment nowej zawartości, The Sims 2: Pets nie ma nic wspólnego z ponownym zdefiniowaniem gry Sims 2 lub zwycięstwa nad nowymi konwertorami. Wydaje się, że jest to gra dla graczy, którzy już znają i kochają The Sims 2, którzy faktycznie spędzają czas układając plamki i kolorowe łaty na psie futro, lub którzy wpadają na pomysł posiadania kota z domem z gwiazdkami, przynoszącego do domu bekon (podczas gdy rodzina deadbeat siedzi w domu i gra w golfa cały dzień), aby być zabawnym.
Nota redaktora 10/25/06: Oryginalny tekst tego przeglądu sugerował, że ekspansja obejmowała nowe ubrania dla ludzkich postaci, co jest nieprawidłowe. GameSpot żałuje błędu.